21 Şubat 2010 Pazar

el fin de semana.

Ne güzel bir haftasonuydu o öyle! bütün sevdiklerim bir arada. Mü, Körü, Üstün. Öncelikle cumayı anlatayım. sabhn köründe kalkp Mü yle havalanında blştuk snra taksim,kadıköy,moda gezdik de gezdik. sonra kokoreç yedik. dolandık. ve akşam bize geldik ananemde mantı yedik hep beraber. ya o kadr güzel bir ortam vardı ki. ananem annem mü kardeşm fln. çok hoşuma gitti. snra gece hep beraber bir sürü friends izledk fln. mutluydum çok.

Dün ise önceden planladığımız gibi Star Wars party sine gidecektik ancak o uçsuz bucaksız sırayı görünce vazgeçtik ha ben gerçi adım gibi emindim gitmeyeceğimizden oraya ama dün gece dışarıda çok eğlendik yahu. Akdeniz'de oturduk içtik. ama ben antibiyotik kullanan biri olduğumdan içmemem gerekioyrdu bnde zaten 2 bira falan içtim sorun yok yani. Cacık diye bir olay var ki komedi. cacık içmeye gittik biz. ama bu cacık öle bilinen cacıktan değil. bötle tekila gibi shot olarak içiyorsun yanında da salatalık yiyorsun falan. ilginç bir içki ama çok sevdik yahu. öyle baya taklıdıktan sonra 2 gibi eve döndük. güzel bir geceydi. bugün Mü evine dönüyor. halbuki çok alşmştım ben ona burada yea. hep gelse ya da ben İzmir' gidebilsem falan hayat daha güzel olmaz mıydı??

Bu arada dediğim gibi 2 gibi eve döndük. gayet hoş güzel. sonra bir düşündüm ki İspanya'da anca saat 2 de dışarı çıkabiliyorduk. şaka gibi ya düşününce. ama gerçek. neyse şu sürekli kıyaslama durumunu biran önce atmam gerekiyor. Mü'ye konuşrken ispanyada olan bir şeyi anlatmak için "Bizde böyle böyle oluyor sizde nasıl?" fln gibi cümleler kurdum. durum fena yani. yadırgama modumdan çıkmalıyım biran önce. hani insan yaşadığı yeri sevmeli anca öyle mutlu olur falan ya ki ben inanırm buna.işte benm tekrardan buraları sevmem gerek. anca Moda beni mutlu ediyor. orası da olmasa ne yapardım bilmiyorum yahu.

Neyse efendim işte böyle güzel bir hafta sonundan sonra yarın okula başlicak olmak biraz sinir bozucu oluyor nbliym saat 7de uyancak olmak falan gereksiz hareketler bunlar bence ama arada okul, öğretmen falan görmek fena değil aslında.
ha ilan yapştrdım ya ben bir sürü ders vermek için beni tek arayanın benle eğlenmek isteyen bir arkadaş olması bnce çok acıklı. kmse aramadı ya ama benim ciddi para kaznmam lazım yani böyle bir gerçek var ortada. nasıl blmiorm ama şart.
neyse benden haberler bu kadar şmdilik. biraz gidip tembellik yapacağım. en sevdiğim iş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder