29 Eylül 2010 Çarşamba

Biz çevirmezsek dünya dönmez!

Galiba bütün hocalar oturmuş konuşmuşlar 'biz bu 3. sınıfların hayatını nasıl mahvederiz?' diye sorup ölümüne ödev vermeye karar vermişler, evet bu olmuş.Daha ilk haftadan nedir bu sayfalarca ödev verme telaşı kuzum? Bir acelemiz mi var ne oluyor? Ha diyorsanız ki geçen 2 senenin acısını çıkartacağız, eyvallah. Az yatmadım hani geçen seneler.

Öyle bir koşuşturmaca ki üç gündür, yorgunluğum gözlerimden, hatta bütün organlarımdan fark ediliyor. O kadar dersten sonra spor salonuna gidilmezmiş meğer, bugün anladım. Hoop diye bayılacağım sanki, öyle bir halsizlik bu bendeki.. Ancak okumam ve çevirmem gereken o kadar çok metin var ki artık uykular bana haram sanırsam. Peki madem.

İ.Ü' ye olan sevgim bir kademe daha arttı! Üniversitemin bahçesini seviyorum, bahçedeki insanları daha bir seviyorum. Bugün daha bir anladım neden insanlar okula derse girmeye değil de bahçede oturmaya geliyormuş. Ben de saatlerce o bahçede oturabilirdim bugün, hiç sorun olmaz valla bak.

Bence bazı insanlar haddinden fazla güzel/yakışıklı. Yani o kadar güzeller ki fazla güzeller işte. Ve bazıları da fazla güzel gülüyor, gülümsüyor. Amma çok 'fazla' dedim; ama resmen fazla yani. Eğer biri gelip sadece "Naber?" dediğinde ben kalp krizi geçiriyor, elimi ayağımı nereye koyacağımı şaşırıyor ve böyle basit bir soruya uzun bir süre cevap veremiyorsam, burada sıkıntı var demektir. Mekanı koşarak terk etmek gerek.

Alpay Erdem' le aramızda, kasarak da olsa ortak bir nokta bulmuş olmanın sevincini yaşıyorum. O kavunlu dondurma sevmiyor; bense kavunlu nargile. Ortak nokta: kavun.

O değilde bugün (3o eylül) Dünya Çevirmenler Günüymüş. Yani benim de bir günüm var!Hatta bu günün bir de sloganı var ki ben çok sevdim: "Biz çevirmezsek dünya dönmez." O kadar mutlu bir olay ki bu.. Neden bu kadar mutlu bilmiyorum ama öyle işte. Hatta ciddi ciddi bu günü kutlayacak insanlar var ve ben de onlardan biri olacağım. Ya bari hediye falan alın insafsızlar, Dünya Çevirmenler Günü mü kutlayın! Tamam, hediye almayın ama ne bileyim bari 'kutlu olsun' deseniz?
Peki lan onu da yapmayın.

Ice Tea Kırmızı meyveli var ya, nasıl da güzel var. Çok güzel yapmışlar ha tiryaki olunur o derece. Koli koli aldım eve ooh her saat başı içerim artık.

Uykusuzluktan gözlerim görmüyor artık. Yarın ki dersin 16.15te olması kadar güzel bir olay olamaz bence. En fazla güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder