20 Kasım 2010 Cumartesi

*sarhoş.

Bugün hayatımda yaptırdığım (daha önce yaptırmamıştım) ve yaptıracağım en iyi masajı yaptırdım. İnanın, hala etkisindeyim sanki sarhoş etti beni o masaj. Ha masajı kim yaptı? Sevgili M., yani sevgili spor hocam....

Eğer ona olan zaafımı fark etmiş ve bir şekilde bunu kullanmaya çalışıyorsa onu önce bir kınardım herhalde ama yine de pek bir şey değişmezdi.

Tamam bana durduk yerde, 'gel bakalım şöyle sana bir masaj yapayım yavrum nihaha' demedi tabi. Dese de fark etmezdi ya neyse.. Sadece hayatımı zorlaştıran ağrılarımı gidermek için yaptı bu masajı, tamamen masum niyetlerle, tabi. İşe de yaradı şu an u-çu-yo-rum.

İnsanın tek gidince mutlu olduğu yer spor salonu ise sıkıntı var demektir. Gerçi deli gibi spor yapıyorum onun sayesinde, kilo veriyorum vs. O açıdan herhangi bir zararı yok tabi.

Üzerimde lanet var, bugün buna inandım kesinlikle. Bu haftanın başına kadar kimse tarafından ekildiğimi bilmezdim. Bu pazartesiden itibaren beni ekmeyen insan kalmadı. Normal değil bu durum ııh. Hani biri lanet okuduysa bana, ne bileyim olur ya mutlu olamayayım diye biri büyü yaptırdıysa falan adam gibi çıksın oraya. Lanet falan varsa da geçse iyi olur ben kafayı yemeden önce.

Masaj masaj masaj jasam jasam sajam ajasm aamjs aamjs ..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder