6 Ocak 2010 Çarşamba

*Tombe la neige*

Blooogg... kar yağıyorr! biz de hiç kar görmemiş gibi döküldük İspanya sokaklarına.. hani böyle filmlerdeki gibi lapa lapa yağar ya işte aynen öyleydi. ahh çok güzeldi be blog. hele böyle kafamı kaldırıp gökyüzüne baktığımda her yeri beyaz beyaz görmek çok ilginç aslında ya. ben karı, yağmuru, güneşi her şeyi seviyorum sanırm! doğa ana işte blog ya nasıl sevilmez hele hele yağmur.. yağmur yağınca bir başka oluyorum ben; ya fazla melankolik ya da fazla mutlu yani her iksinin de aşırısı oluyorum. yağmurda Moda'da yürüyüş yapmak mesela.. bnm favori etkinliğim odur yağmur yağdığında. yine tabi yanımda hayat kurtaran olarak mp3 üm olur takılırz biz onla ikimiz. bir de deniz çok güzel olur yağmur yağdığında böyle gri bir renk alıyor hani.. bugün de kar yağdığını görünce pencereden montumu giyip çıktım dışarı böle salak salak gülüyorum hani o aptal gülümsemem oluyor benim bazen kıhkıh. işte ondan yürüyorum tek başıma ama gülüyorum da, bir ara hatta sesli gülmeye başladım insanlar bakıyor bu kız ne yapıyor diye, ben de kendimden korktum o an işte acaba deliriyor muyum!? yok canım sadece çok mutlu hissediyordum ve ondan tutamadm kahkahalarımı, ne güzel!

Benim bazen böyle saçma sapan mutluluklarım oluyor işte, garip. hiçbir şey olmadan kendi kendime gülüyorum ya da kendimi özgür veya güçlü hissediyorum. o anları, yani o aslında 'hiçbir şey' olmayan anları okadar seviyorum ki. işte aynı bugün kar yağarken dışarı çıktığımda ki gibi, ya da rüzgarın yüzüme çarptığı an gibi; başka bir güç oluyor içimde, bütün hüzünlerimi bir kenara bırakıyorum 23 Nisan'daki çocuklar gibi şen oluveriyorum ilginçtir..evet evet beni en çok mutlu eden şey sanırım doğanın ta kendisi.

Blog, bilirsin bazı insanlar vardır, sana yalnızken değişik,yanınızda başkası varken bir değişik davranır. ben bu insanları sevmem. anlayamam bu insanları, gerçi insanlarla ilgli anlayamadığım daha bir sürü şey var da. ben aslında zamanında daha genç iken psikoloji okumak istedim böyle oturup bir insan psikolojisi ile ilgli düşünmek hep hoşuma gitmiştir benim de. ama kısmet değilmiş. neyse, işte ben bu insanla ilgli oturur düşünürüm, arkadaş bu insan neden biz yalnızken bana farklı davranır da neden başka insanlar varken yanımız da farklı davranır?ya da neden bazı insanlar bazı diğer insanları paylaşmak istemez hatta o insanların yanındayken beni uyuz etmeye çalışırlar. bu insanların amacı nedir? bunu bilerek mi yapıyordur yoksa istem dışı mı? bilerekse neden yapıyor? istem dışıysa bir diyeceğim yok benm o arkaşda ancak beni sinirlendirmesin. neyse efenim ben sakinim. ancak yine de bu kötülük üreten nebliym kötülük yapmayı seven işi gücü kötülük olan, bundan zevk alan insanlara burdan sesleniyorum bisiktirin gidin hayatımdan. evet evet sakinim ben sorun yok.

Yarından itibaren artık Christmas sebebiyle memleketlerine dönen erasmus insanları yuvalarına, İspanya'ya dönüyorlar ve buralar daha bir hareketleniyor yihuu. ancak tabi final dönemi yaklaştığı için pek okadr yüksek bir yihuu olamicak bu. heycanım kursağımda kalcak sanırım sınavlardan ötürü ya da sınav heycanım da bunun üstüne binecek ve ben fazla heycandan kalp krizi geçireceğim haha şmdi hangisi daha iyi bilemedim eğer ölürsem sınavlara girmeme gerek kalmaz her şey daha iyi olur belki haha. tabi erasmus insanlarının geri dönmesiyle birlkte biz de gece hayatına döneceğiz sanırım. 2 haftadır sadece 2 kere dışarı çıktım. o da christmas ve yılbaşı gecesiydi buradaki normal hayatımla bağdaşmıyorlar. hele hele ilk geldiğimiz aylarda her gece her gece dışarı çıkmak istiyorduk da sonra fazla alkol ve uykusuzluk nedeniyle sağlıksızlaştığımızı, çok ders astığımızı vs farkedip gece hayatımızı haftada 2 ye falan indirdik. 2 yeter kıvamında bırakmak lazım bazı şeyleri değil mi! sonra alkol, sarhoş olmak, kızlar, erkekler derken nolduğunu şaşırıyor be insan haha.

İşte bu gece hayatı konusunda da meraklandığım bir şey ben İstanbul'a yani sevgili anne babamın yanına döndüğümde ne olacak? dışarı çıksam erken gel derler, haydi geç gelcem desem içki içtikten sonra ve sarhoş olduktan sonra benim o eve dönmeyip İstanbul sokaklarında şarapçı arkadaşlarla bir yerde uyuya kalmak benim için daha hayırlı olur sanırm blog haha. dur bakalım göreceğiz benim Türkiye'deki hayatımda bundan sonra neler olacağını. hepsini hepsini paylaşacağım senin ile ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder