10 Ekim 2011 Pazartesi

tekerrür.

Biraz boş zaman bulunca açtım bloğumu 2010 ekimde neler yapmışım neler yazmışım bir okuyayım dedim. Gözlerime inanamadım. Bu kadar sıkıcı bir insan mıyım ben yahu? Geçen senenin ekim ayıyla bu senenin ekim ayı arasında hiç mi fark olmaz, insan bir yılda hiç mi değişmez? Yaşadığı melankoli hiç mi kaybolmaz? Tarih gerçekten de tekerrürden mi ibarettir? Resmen ürküyorum kendimden. Biri beni durdursun bence.

Yeni bir şey şöyle olabilir, yüksek lisansı yurt dışında yapma fikri. Ha bu yurt dışı da tabii ki İspanya'm olacaktır. Bu da sadece önümdeki tercihlerden biridir ve her şeyde olduğu gibi yaşamak için para gereklidir. Okul parasını geçtim de yaşamak pahalı be anam. O euro var ya euro, her şey onun yüzünden.

Gece öyle bir rüya gördüm ki, ağlayarak uyandım uykumdan. Bunu da ilk defa yaşadım bak. Baya baya ağlıyormuş insan ya. Eski bir arkadaşın öldüğünü gördüm, ne korkunç şeydi öyle. Gelip de benim rüyamda ölmeyin lan, başıma kalırsınız sonra. Kendi rüyanızda ölün. (wtf?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder