11 Haziran 2010 Cuma

bira,maç,klimalı oda?

3.günden izlenimler.

K.T tembel çıktı. Bu gün de konseri izlemek gitmek istemedi. Bahanesi bu sıcakta arabada, trafikte kalmak istememesiydi ancak ben gerçek nedenini biliyorum tabi; adam kesin oturdu klimalı mis gibi odasında Dünya Kupası maçını izledi. Üç gündür Dünya Kupası, Dünya Kupası diye tutturmuştu zaten. Müzikmiş konsermiş salladı adam. Ney klasik müzik mi, keman mı o da ne? derse bir gün şaşırmayacağım. Ha bu benim işime geldi Beyoğlu'nda güzel bir gün geçirdim, uzun zamandır alkol almadığımı fark edip soğuk bir birayla kendime geldim.

Planlı yaşama takıntısı olan bir insan olduğumdan arada meydana gelen spontane olayları çok seviyorum. Elimden geldiğince planlıyorum yarını, ama spontane bir şeyler çıkınca mutlu olup seviniyorum. Bugün de öyle hoş bir gündü işte. Hatta İksv teyzesiyle sorun bile çıkmadı bugün. Çiçekler, böcekler, ağaçlar kuşlar.. Orman ne güzel ne güzel lan!

Arkadaş, hayat öyle ilginç ki 4 yıl öncesinde şans eseri tanışıp sonra unuttuğunuz adamla 4 yıl sonra yine şans eseri aynı masada oturup muhabbet edip geyik yapabiliyorsunuz. Harbi, ilginç.

Evime dönmek için bindiğim minibüsten inerken şöföre para vermediğimi hatırladım. Tüm yol boyunca aklıma bile gelmedi para vermek. Aklım neredeydi acaba? Eh inerken de "Ben para vermeyi unutmuşum abi ya, al şimdi" demektense usulca indim minibüsten. Suçlu hissediyor muyum? Yoo. Ama itiraf.com iyi giderdi şimdi. Beleşe yolculuklar güzeldir.

Yarın akşam K.T nin kendi konseri var. Artık gitmeme gibi bir şansı yok yani, eh tembelliği bırak be adam da biraz keman çal yahu! Te Almanya'dan sadece klimalı otel odanda oturup bira içip maç izlemeye mi geldin yani, bu mudur? Tamam bu da güzel de, bu mudur, sorarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder