25 Ekim 2010 Pazartesi

people ain't no good.

Mide bulantısı, karın ağrısı, baş dönmesi falan ne gereksiz eylemler. Lütfen geçer misiniz artık?

Öğlen 2' den beri yatağa yapıştım kaldım, kalkamıyorum. Hiçbir şeye değil İspanyolca dersime gidemediğime yanarım. Hastalık kötü şey azizim.

Çoğu erkeğin pislik olduğunu söylersem bence çok da yanlış olmaz. Atarlıyım erkeklere, fenimist kesildim bir an.

Bu hayat insanı kesinlikle arabesk dinlemeye yönlendiriyor. İmt öğrencisi olmak insana arabesk dinletir dedik, doğru mudur, doğrudur. Bir de içmek lazım tabi kuru arabesk olmaz. O zaman bayram gelsin ve ben içkiye doyayım.

İlk vizemi oldum. Güzeldi, iyiydi darısı diğer vizelerin başına.

Evde annenin olmaması büyük eksiklik, evi kim toplayacak lan şimdi?

Galiba üzerimdeki yabaniliği atıyorum yavaştan, insanlara kötü davranmıyorum artık, iyi kız oldum, ehe.

Bazı insanlar vardır ne kadar zaman geçerse geçsin ne kadar yıl geçerse geçsin hayatınızdan çıkmayı beceremezler. O insanlara sesleniyorum,kabalaşmayıp kibar konuştuğum için özür dilerim ama şimdi hayatımdan çıkıp beni rahat bırakır mısınız? Teşekkürler.

"people ain't no good." Nick Cave' i seviyorum çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder