Tam güneş açtı oh be dedik, demez olaydık. Bugün yine deli gibi soğuktu hava. İşte biz buna bahar diyoruz. Bu bahar, duygularımızı, düşüncelerimizi ve hislerimizi o kadar etkiliyor ki şaşırıyorum bazen. Güneşli bir havada yaşam sevincim varkeni soğukta hayattan nefret edebiliyorum nedensizce. Duygularımda da ani değişimler söz konusu oluyor tabi. Dün "laylaylay çiçekler böcekler ah aşk.." diye gezerken, bugün "amaan okula git vapura bin zaten insanlara gıcığım" vb. diye takıldım. İşte hormon değişikliği tabi olacak o kadar.
Valla blog, o artık sıkan fazla huzurlu dönemden de çıktım sanırm. atraksiyonlar kol geziyor. Yine S.A ya çok kızgın olduğum bir dönemdeyim, anlatmayacağım bile yani o kadar komik, gereksiz ve saçma bir durum söz konusu. Neyse. Gerçi ona rağmen S.A yı ve diğer 3 arkadaşı evimde ağırladım bugün, yemek yiyip org, gitar şarkı falan eğlendik ama bu durumu maalesef değiştirmiyor.
Ya şöyle kontrolümü kaybedip aklımdan geçenleri yapmak istiyorum bir süre böyle yaşamak istiyorum, hatta bambaşka bir ülkeye tek başıma gideyim en fazla bir hafta kalayım kimse beni bilmesin, aklımdan geçen bütün saçma sapan düşüncelerimi gerçekleştireyim istiyorum etrafımdakileri takmadan. Ne güzel olurdu! Ya düşünsene bir hesap vermek zorunda olduğun kimse yok. Erasmusta da ilk başlarda böyleydi işte, daha sonra artık herkes herkesi tanıyınca orada da ister istemez bir baskı oluşuyor üstünde. O yüzden dedim ya 1 hafta kalacaksın. İnsanların seni tanımasına izin vermeden kaçacaksın oradan. Kaçma fikilerim çok var bu aralar. Gitmek ve saçma sapan davranmak istiyorum nedense.
Sonra mesela şu garson parçası geliyor aklıma da.. abi İspanya'da olsa kaç kere tanışıp konuşup belki çıkmaya bile başlamıştık yani. Ama burda yok öyle bir şey, tamam konuşmaya başladık da yahu adamın hala adını bilmiyorum. Garson parçası demekten sıkldım çocuğa. Valla dandik durumlar hep bu aralar. Bir yenilikler lazım hayata ya. Sıkılmaya gelmiyor benim bünyem hiç. Şu vizelerden sonra bir silkelenmek kendimize gelmek lazım. Neyse blog. çok işim var gidip uyuyacağım daha. Uyumak güzeldir. :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder