28 Mart 2010 Pazar

Plan A: Plansızlık

Yağmurun azizliğine uğramak.. Yağmuru severim bilirsin blog. Ancak kaç aydır kış soğuk yaşıyoruz ve artık bunalmış haldeyim. Ve sabah günlük güneşlik ve yaz sıcağı varken, öğleden sonra güneşin yerini yağmura bırakmış olması beni delirtir tıpkı bugünkü gibi. Oysa ne planlarım vardı benim.. Önce sporuma gittim. Her şey güzeldi. Daha sonra Moda'da çay bahçesinde oturup kitap okumak ve ders çalışmak, ondan sonra da annemlerle buluşup beraber yemek yeme planlarım vardı. Hiçbiri gerçekleşemedi maalesef. Spordan sonra yağmuru görünce Moda'ya gidemedim, Hayalperest' gidip tek başıma oturup kitap okudum, çay içtim. Ancak Hayalperest Moda kadar sakin ve sessiz bir yer olmadığından pek uzun sürmedi ders çalışma çabalarım. Sonra annemlerle buluştum iyi güzel, yemek yicez falan derken bir telefon. Babamın işe gitmesi gerekiyormuş, bak bak! Pazar pazar adamı ailesinin yanından alıp işe çağırıyorlar çok kızgınım onlara. Onlar her kimse artık. E tıpış tıpış eve döndük annemle ve eve piza söyledik. Fena sonuçlanmadı yani yine de haha. Ama işin ilginç kısmı benim planlarım gerçekleşmiyor. Artık her şeyde bir hayır mı var diyeyim, yoksa ne şanssız insanım mı ben diyeyim bilemedim. Her şeyde bir hayır vardır, vardır.

Sonra çeviri kuramları ve almanca çalışma çabaları. Pek kötü gitmiyor aslında. Ama daha ve daha iyi gitmesi gerek. Bu arada bugün bir baktım 3 bardak çay içmişim, noluyor lan!? Hani hiç sevmicektim ben çay. Hani bütün insanlığa karşı olan kavgam hep devam edecekti.. Ya hala tam seviyorum sayılmaz da.. İlki kahvaltıda annemin yaptığı kreplerin yanındaydı. O krepler de anneme Üstün'ün kreplerini öve öve bitiremediğimden yapıldılar nihaha. Anneme teşekkürlerimi iletirim. İkincisi Hayalperest'te tek başıma ders çalışırken üçüncüsü de Kadıköy'de tahıllı simidimi yerkendi. Şaka maka çay içer oldum. Kimbilir daha neler göreceğiz lan!

Normalde pazartesileri dersimin olmayışıyla çok övünür havamı atarım bilirsin. Ancak daha demin okuduğum bir mail le dünyam karardı. Hocamız salı günü olan dersi bu haftalık pazartesiye almış, yani yarın 9bçukta beni ders bekler. Yarın nasıl güzel uyuyacağını düşünürken birden ders haberi almak.. Hayatta olabilecek en kötü 10 şey arasına girer sanırım. Tamam abarttım o kada değil ama bir şekilde o listeye girer yani. Neyse bana tatlı rüyalar ozaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder