Moda. Şarap. Evet tam kıvamımdayım bugün blog. Türkiye'ye geldiğimden beri şöyle keyfile Moda'da oturup da içememiştim yahu. Bugün yaptık ohh, mis. "O son şarabı içmeyeydim" cümleleri vardır hani.huhhaha. ben de çok kurarım bu cümleleri. Yok arkadaş o son şarabı yahut birayı da içmesen sen yamulacaktın zaten bari bırak suçu güzelim şaraba atma lan! Bütün suç son kadehin mi? Ondan öncekilerin hiç mi etkisi yok? Bırak bu işleri Öykü, bırak!
Neyse efenim kısaca bol Moda'lı hoş bir gündü, bugün. Gerçi spora gitme amacıyla çıkmış olmama rağmen evden, şarabın oyununa geldik ya neyse yarın yapacağız sporumuzu. Şarap içilirlen yapılan muhabbetler çok bir hoştur, zaten çimen, deniz varsa nasıl hoş olmayabilir o muhabbet sorarım? Hoştur, hoştur.
Dün sabah Kenan İmirzalioğlu tarafından uyandırıldım blog. Evet lan ciddiym, yalan atmıyorum. Aradı bu tamam mı önce yüzüne kapattım uykumu böldü diye, sonra yine arayınca açtım bu sefer. Ya konuşuyor işte aman canım hayatım falan dedim Kenan kes, uzatma olaya gel. Efenim meğer bunun olayı ikimizin de Pepsi kullanmamızmış falan. Tabi kapattım suratına ben Kenan'ın. Ha bugün nasıl uyandım hemen anlatayım, Burcu diye bir arkadaş sayesinde artık kimse o. Neyse bir çocuk arıyor, Burcu da Burcu diye tutturuyor, dedim Öykü'yüm ben, Burcu da yok hani falan, ııh illa Burcu'yu istiyor dedim aga yanlış aradın sen hadi eyvallah öylecene kapattık telefonu. Adama inandıramadım yahu Burcu olmadığıma.huhua. O an Burcu olmak istedim yani blog, o kadar bak.
Bu arada dün Moda sokaklarında bisiklete binme keyfimden de bahsetmeden edemeyeceğim. Nasıl bir zevkti o ya. Çok hoştu, çok. Moda ile bisiklet birleşince çok güzel oldular, vazgeçilmez oldular. Ha geröş suratıma patlayan su balonu kısmı pek de eğlenceli değil di şimdi doğruya doğru.. Çocuktur yapar deyip geçiyoruz artık ne yaparsın.
Havanın güzelleşmesi, içimizdeki bu kıpırtılar git gide artsa ve her şey çok güzel olsa??? Olur.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder